duminică, 24 ianuarie 2021

Briose cu branza si mere

Ceva simplu, nu prea dulce, bun... cam asa s-ar vrea aceste briose/papanasi. 


Ingrediente pentru aproximativ 20 bucati:

- 500 g branza de vaci (moale)

- 400 g mere (deja curatate)

- 3 oua

- 3 linguri gris

- 3 linguri zahar

- scortisoara 

- putina sare


Am folosit branza de vaci de la Lidl (cea in galetusa). Mi se pare o alegere potrivita pentru multe preparate.

Se amesteca branza de vaci cu merele taiate cubulete mici, ouale, zaharul grisul. Adaugam apoi sarea si scortisoara (se pot pune si alte arome, in functie de preferintele fiecaruia). Eu am pus si putin anason. Se lasa apoi amestecul sa sta 20-30 minute pentru a se umfla putin grisul.


Se toarna compozitia in formele de briose si se coc 30 minute la 180 grade, pana se rumenesc frumos. Dupa ce s-au copt, pot fi pudrate cu zahar praf (pentru aspect si pentru cei care vor ceva mai dulce). 




Si o sectiune...


V-am tentat?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu