marți, 20 martie 2012

Cannelloni cu carne

Imi era o pofta nebuna de acesti cannelloni pe care nu i-am mai facut de ceva vreme, poate chiar cativa ani. Si asta deoarece nu mi-au furat "ochii" in supermarketuri acest tip de paste. Asta e, mi-au scapat, pana acum. Asa ca...



Ingrediente:
- 400 g carne tocata de porc
-  3 cepe medii
- 100 g cascaval
- 300 ml bulion de casa- iarna (vara- 4 rosii mari proaspete )
- 2 linguri ulei
- cannelloni - in functie de marca difera grosimea, deci si numarul
- sare, piper - dupa gust

Pentru sosul bechamel
- 50 g unt
- 3 linguri faina
- 700 ml lapte
- un varf de cutit nucsoara macinata
- o lingurita de sare


Ceapa se taie marunt si se caleste in ulei, apoi se adauga carnea tocata si dupa un minut se pune si bulionul. Se lasa sa fiarba cam 5-7 minute, pana scade sucul de rosii. Dupa ce se ia de pe foc si se racoreste putin se amesteca cu cascavalul ras. Apoi se umplu cannelloni. Aceste cantitati mi-au ajuns pentru a umple 16 bucati.
 


Sosul bechamel eu il fac astfel: topesc untul, apoi adaug faina amestecata cu laptele rece si il fierb pana se ingroasa. La sfarsit adaug sarea si nucsoara. Nu imi place sa prajesc faina in untul topit, deci nu o fac.


Se toarna sosul peste pastele umplute - trebuie ca sosul sa acopere complet pastele. Daca nu ajunge, se mai completeaza cu lapte. Se lasa 45 de minute la 190 de grade.


Se savureaza fierbinti. Bestiale....


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu