luni, 10 septembrie 2012

Supa cu taitei chinezesti si spanac

Am descoperit nu demult un blog cu retete din bucataria veritabila chinezeasca si atunci cand am pofta de ceva asiatic il folosesc ca sursa de inspiratie (aici). Tot asa s-a intamplat si acum cand am facut o deosebita supa chinezeasca inspirata de blogul Andreei.


Asadar, pentru 3 portii avem nevoie de:
- 150 g piept de pui
- 150 g taitei chinezesti
- 3 catei de usturoi
- o ceapa mica (sau 2 fire de ceapa verde)
- 1 cm ghimbir proaspat
- o mana buna de spanac (cam 100 g)
- sos soia (normal si dark), ulei de susan 
- piper alb, sare


Se  spala bine pieptul de pui, se feliaza si se pune la fiert (in aproximativ un litru de apa) impreuna cu ghimbirul taiat feliute subtiri, de asemenea si ceapa tot feliute subtiri, o lingura sos soia (light), sare si piper alb dupa gust. Se fierbe pana e gata pieptul de pui (max 10 minute, zic eu, chiar nu m-am cronometrat). Cand e fiert se opreste focul si se adauga spanacul spalat bine.

Taiteii se fierb conform instructiunilor, adica timp de 4 minute, apoi stoarcem apa.
In fiecare bol pentru servit supa se pune o lingurita ulei de susan, o lingurita sos de soia (dark) un catel de usturoi zdrobit. Adaugam apoi taiteii (cate o treime in fiecare bol) si turnam deasupra supa. Gata. 
Delicios, atat de aromat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu