miercuri, 28 martie 2012

O cina rapida

Cand nu am chef de gatit, inventez o salata care se merga pe post de cina. Cam asa ceva am facut si acum si uite ce a iesit:




Am folosit doar:
- o bucata salata proaspata
- 100 g cascaval
- 100 g sunca afumata uscata (bio, de la porcul crescut de mama la tara)
- o mana masline verzi fara samburi
- 3 linguri ulei de masline extravirgin
- o lingura otet de mere
- o lingurita sare
- o jumatate de lingurita piper macinat

Salata se spala si se taie fasii cam de 1 cm. Tot de 1 cm sunt si cubuletele de cascaval. Sunca am feliat-o cat am putut de subtire. Maslinele le-am pastrat intregi desi s-ar fi potrivit mai bine feliate si ele.
Se face un desing din ulei, otet, sare, piper si se toarna peste salata. Dupa distribuirea ei in farfurii, am adaugat, dupa preferintele fiecaruia, cascavalul, sunca si maslinele.


Si totul a fost acompaniat de o paine cu iaurt proaspat scoasa din cuptor (reteta alta data deoarece acum am surprins doar produsul final).


Simplu, rapid, sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu