miercuri, 29 august 2018

Biscuiti sarati cu branza si verdeturi

S-a mai racorit afara, deci putem folosi mai mult cuptorul. Si se justifica din plin, daca vrem sa savuram acesti biscuiti sarati cu verdeturi, foarte buni si usor de facut. 


Ingrediente (pentru 25 bucati):
- 130 g faina alba
- 130 g faina integrala
- 230-250 g branza moale de vaci sau ricotta
- 85 g unt (80% grasime)
- 2 linguri verdeturi proaspete (patrunjel, busuioc, oregano, marar -la alegere) sau o lingura rozmarin uscat
- 1 lingurita sare
- 1 lingurita praf de copt
- putin parmezan ras
  
Eu folosesc branza de vaci care se gaseste la Lidl (intr-o galetuta). Daca se foloseste branza de vaci normala, mai uscata, cantitatea se va injumatati (se pun doar 120 g) si se vor adauga suplimentar 110 ml lapte gras.  
Verdeturile: se pot pune in orice combinatie va place sau aveti la indemana. Eu am pus patrunjel si putin busuioc.

Preparare: Se amesteca faina cu sarea si praful de copt, apoi se adauga untul rece taiat cubulete si se framanta pana se obtine o compozitie de consistenta nisipului umed.



Branza se amesteca cu verdeturile tocate marunt, apoi se adauga amestecului de faina. Se framanta usor, doar atat cat sa se omogenizeze compozitia. Se obtine un aluat nelipicios, usor de manevrat.



Se presara cu faina suprafata de lucru si se intinde aluatul intr-o foaie cu grosimea de 1 cm. Se decupeaza formele de biscuiti (eu am folosit o forma de stea insa la fel de bine pot fi facuti si rotunzi) si se transfera pe tava de copt tapetata cu hartie de copt sau foaie de silicon. La final presaram peste biscuiti putin parmezan ras. 


Dam tava la cuptor (preincalzit la 200 grade, foc mare) pentru 25 minute, pana se rumenesc usor.



In cutie metalica inchisa ermetic isi pastreaza consistenta crocanta 1-2 zile.
Sursa mea de inspiratie aici





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu