duminică, 3 mai 2015

Rulada cu spanac si somon

Preluata de la "creatorii" numabun.ro, aceasta rulada cu spanac si somon e pe cat de rapida pe atat de delicioasa.


Ingrediente
- 300-400 g spanac fiert
- 10 frunze leurda (sau 2 catei de usturoi)
- 4 oua
- 200 g branza de vaci
- 3 linguri smantana grasa
- 200 g somon afumat
- sare

Am zis spanac fiert, insa eu de fapt spal frunzele de spanac si le pun pe foc cu doua linguri de ulei  si un praf de nucsoara pana se inmoaie. Merge insa si spanacul congelat. Secretul este insa sa fie bine stors (nu exagerat, insa sa nu curga zeama din el daca il tineti in pumn). Cele 400 grame au fost cantarite dupa fierbere

Spanacul astfel stors se pune in robot cu frunzele de leurda (crude) sau usturoiul - depinde de sezon- si galbenusurile si se mixeaza bine astfel incat sa devina pasta. Eu am pus si putin cascaval (cam 50 g) pe care robotul nu l-a facut chiar pasta. Apoi se adauga albusurile batute spuma cu sare si compozitia astfel obtinuta se intinde pe foaia de copt (sau de silicon) si se coace pentru 15 minute la 180 grade pana se rumeneste usor la suprafata.

Cand s-a racit, am intors foaia astfel obtinuta astfel incat sa asez umplutura pe partea care a fost in jos in timpul coacerii. Se face o pasta din branza de vaci, smantana si putina sare, pasta care se intinde peste foaia de spanac. Apoi se aseaza feliile de somon...


... se ruleaza si se da la rece pentru cateva ore.



Deosebit, delicios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu