miercuri, 10 mai 2017

Biscuiti cu fulgi de ovaz si nuca de cocos

Am gasit reteta pe un site american si cum la ei masura este cup, diferit de cele folosite la noi, si rezultatul muncii mele a fost altul dect cel de pe site-ul de referinta. Cu toate acestea, biscuitii au fost foarte apreciati de "degustatori". Am ramas fara baterie in timpul "procesului de fabricare" asadar, doar o poza cu rezultatul final.


Ingrediente:
- 135 g unt 80% grasime
- 135 g zahar alb
- 135 g zahar burn
- 270 f fulgi de ovaz
- 136 g nuca de cocos
- 100 g faina
- 1 ou
- o lingurita esenta vanilie
- 0,5 lingurita sare
- 0,5 lingurita praf de copt
- 0,5 lingurita bicarbonat

Se mixeaza bine untul cu zaharul, apoi se adauga oul si vanilia. Trecem la a amesteca cu o lingura sau o paleta, punem nuca de cococs si fulgii de ovaz, iar la urma faina amestecata cu sarea, praful de copt si bicarbonatul. Se obtine o compozitie mai tare, din care se modeleaza cu mana bile de 2-3 cm diametru. Bilele se aseaza in tava, pe hartie de copt, la 2-3 cm distanta una de cealalta. Se coc, in functie de marime, la 180 grade timp de 15-20 minute, pana se rumenesc usor deasupra. Eu am facut doua tavi de biscuiti de marimea unei mingi de ping-pong si una de biscuiti cu dimensiune mai mica. 
 

Sunt crocanti, usor uscati, cu un gust moderat de dulce. Perfecti la o cafea, o cana de lapte cald sau pur si simplu ca gustare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu