duminică, 21 aprilie 2013

Friptura de porc cu cartofi si mere

Pentru a profita din plin de vremea frumoasa de afara am vrut sa gatesc ceva ce sa nu presupuna prea mult timp petrecut in bucataraie. Asa am ajuns la acesta friptura de porc cu cartofi si mere. Si deoarece eram "pe fuga" cantitatile sunt doar aproximative.


Ingrediente:
- 700 g muschi de porc
- 3 catei de usturoi
- 50 ml ulei
- 150 ml vin rosu (de casa, am pus eu)
- 2 mere nu foarte mari
- 5 cartofi
- sare, piper dupa gust

Carnea se condimenteaza bine cu sare si piper si se impaneaza cu cateii de usturoi apoi se aseaza intr-un vas termorezistent (in care am pus initial uleiul si un pahar cu apa). Se acopera cu folie de aluminiu si se da pentru o ora ca cuptor, la 180 de grade.


Dupa o ora se adauga merele taiate in 6 (fara a fi curatate de coaja) si cartofii - taiati si acestia tot bucati mai mari. Turnam si vinul si mai lasam o ora la cuptor umezind cam de 2-3 ori carnea deasupra cu sosul din vas. 


Si gata. Numai buna de servit.


 Pofta buna.



  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu