marți, 20 august 2013

Rosii umplute

Am descoperit de curand un alt blog culinar (bineinteles tot o Laura - cred ca imi schimb si eu numele) de unde am "furat" aceasta reteta de rosii umplute. Foarte rapida, buna atat ca mic dejun cat si pe post de cina. 


Ingrediente (per bucata): 
- o rosie mare
- o lingura sos pesto
- doua linguri telemea rasa
- un ou (mai mic)
- sare, piper (optional)
- un "praf" ierburi de Provence

Sos pesto 
- 3 frunze mari de busuioc
- samburii de la 3 nuci
- 1 catel mic de usturoi
- 3-4 linguri de ulei de masline extravirgin
Usturoiul, busuiocul si nucile se pun in mojar. Dupa ce le-am maruntit bine, adaugam uleiul, sare si piper dupa gust.

Se taie rosia cam la o treime de coada, apoi se goleste cat mai bine de continut cu ajutorul unei linguri. Se pune sosul pesto, branza apoi se sparge un ou si se toarna deasupra. Se aseaza intr-un vas termorezistent si sa da la cuptor (200 grade) pana se coaguleaza oul, cam 10-15 minute.

Rosiile in diferite faze ale procesului de umplere

 
si dupa ce le-am scos din cuptor

Foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu