sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Prajitura cu ciocolata si menta

Mi-am amintit de acesta prajitura gandindu-ma sa fac un desert rapid. Daca aveti ingredientele la indemana nu se poate alege ceva mai simplu (unde mai pui ca e vorba si de delicioasa combinatie de menta si ciocolata). Spre surprinderea mea, am constatat ca nu am publicat-o cu toate ce o fac de cand a aparut pe blogul Laurei Adamache.


Ingrediente
- 300 g faina
- 3 oua
- 180 g iaurt natur
- 280 g zahar
- 130 ml sirop de menta
- 60 g fulgi cocos
- 80 ml ulei
- 15 g (un plic) praf de copt
- 250-300 g ciocolata cu multa cacao (cel putin 55%)

Ciocolata se marunteste bine si se imprastie pe fundul unei tavi (aproximativ dimensiune 33 x 24 cm) tapetata cu hartie de copt. Se amesteca restul ingredientelor (in acesta ordine): iaurt, oua, zahar, sirop de menta, ulei, cocos, faina, praf de copt, compozitia rezultata turnandu-se peste ciocolata zdrobita. Se da la cuptor, la 180 grade, pentru 25-30 minute.

Dupa ce s-a racit putin, se rastoarna, se indeparteaza cu grija hartia de copt si, eventual, se pudreaza cu zahar.


Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu