vineri, 20 decembrie 2013

Bomboane din ciocolata ... reciclata

De ce reciclata? Pai, am incercat sa topesc niste ciocolata pentru a glazura niste bomboane si nu mi-a reusit, am "branzit-o" (sunt sigura ca am facut-o din cauza ca nu era ciocolata pe care o folosesc de obicei). Si cum erau 3 ciocolate m-am gandit sa incerc sa-i gasesc totusi o intrebuintare. 

Ingrediente (pentru aprox. 35 bucati)
- 300 g ciocolata
- 60 g unt
- 2 linguri ulei
- 2 linguri nuca prajita si macinata
- o lingura migdale zdrobite
- 2 linguri Baileys
- ornamente colorate pentru decor

Cum ziceam, aveam deja amestecul "taiat" de ciocolata, unt si ulei, i-am adaugat nucile, migdalele si lichiorul, apoi am portionat amestecul cu o lingurita facand gramajoare pe o tava de inox. Am modelat in mana fiecare astfel de gramajora dandu-i forma de bila si tavalind-o apoi prin bomboanele ornamentale. Le-am asezat in ambalajele de hartie si le-am dat la rece pentru a se intari.    



Degustatorul de serviciu zice ca nu-s rele deloc.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu