luni, 10 februarie 2014

Chec cu banane

Ne plac si prajiturile "uscate" (nu la fel de mult ca torturile, e adevarat) mai ales daca e vorba despre ceva ce se incropeste rapid cand avem pofta de dulciuri. Asa e si acest chec cu banane, foarte rapid, aromat si simplu de facut. Nu-mi place sa folosesc tava de chec asa ca am facut o portie si o treime din reteta de baza.


Ingrediente (tava 24x33 cm)
- 4 banane coapte bine
- 240 200 g zahar
- 280 ml ulei
- 320 g faina
- o esenta vanilie (sau o lingurita vanilie Bourbon)
- o lingurita cu varf bicarbonat
- o ligurita praf de copt
- coaja rasa de la jumatate de lamaie
- 100 g nuci prajite si macinate
- un praf de sare

Se pun in robot nucile si zaharul, apoi se adauga bananele, vanilia si uleiul si bicarbonatul stins in putina zeama de lamaie. Faina se amesteca cu praful de copt si se adauga compozitiei de mai sus. Binenteles se pot amesteca ingredientele si manual insa mi s-a parut mai rapid asa.

Se pune compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cupor (preincalzit la 175 grade, foc mic) pentru aproximativ 50 minute. Se lasa sa se raceasca in tava, apoi se poate pudra cu zahar. Noi am considerat ca e destul de dulce asa ca nu am mai facut-o. 


Delicios, atat pentru prichindei cat si pentru adulti.
Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu