vineri, 16 decembrie 2016

Cosulete de cartofi

Sunt, de fapt, cartofi umpluti, insa arata muuult mai bine. Si sunt rapid de facut. Va puteti impresiona de sarbatori si musafirii cu ei.




Ingrediente (pentru 4 bucati):
- 2 cartofi mari
- 125 g bacon cubulete
- o ceapa medie
- 2 oua
- 100 g telemea sau cascaval
- sare, piper

Se curata cartofii si se taie rondele subtiri. Am pus hartie de copt (umezita pentru a se aseza mai bine) in niste boluri si apoi rondelele de cartofi astefl incat sa se formeze un "cosulet"


Cubulete de bacon (am folosit din cele gata taiate care pot fi cumparate de la Lidl) le-am pus la prajit intr-o lingura de ulei impreuna cu ceapa taiata pestisori, putina sare si piper. Cand ceapa se inmoaie, se adauga ouale si se amesteca bine pentru omogenizare apoi se toarna in "cosuletele" de cartofi...




.... dupa care le-am transferat (doar cu hartia de copt, fara bol) intr-o tava de chec. Am pus deasupra bucatele de telemea, insa merge (poate chiar mai bine, deoarece se topeste mai tare) si cascaval.


Se pun in cuptorul incalzit la 180 grade pentru 20 minute pana se rumenesc bine deasupra, apoi se servesc calde.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu