joi, 13 februarie 2014

Cartofi rapizi la cuptor

... sau o alternativa sanatoasa la traditionalii cartofi prajiti. Greu de convins niste consumatori de chestii prajite ca sunt la fel de buni, insa am reusit. Sunt sigura ca vor deveni apreciati de multa lume deoarece sunt foarte gustosi si se pregatesc in 5 minute. I-am facut de multe ori, insa niciodata pana azi nu am reusit sa le fac o poza. Am ajuns sa le zicem in casa "cartofi invizibili".


Ingrediente: 
 - 0.5 kg cartofi
- o lingura boia (eu pun iute) 
- o lingurita sare
- piper (dupa gust)
- o lingurita chimen macinat
- 2 linguri ulei (preferabil de masline)

Cartofii se curata, se taie in sferturi (pe lungime) sau in 6 bucati (tot pe lungime), se asezoneaza cu condimentele si cele 2 linguri de ulei apoi se pun intr-o tava, pe foaie de copt (sau de silicon), la 200 de grade (cuptor preincalzit) pentru 30 de minute, pana se rumenesc frumos.
Pot fi serviti pe post de garnitura sau ca atare, alaturi de muraturi ori salata de cruditati.

... si putin din primavara care pare sa vina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu